loading...
عصر تکنولوژی
Ehsan MI بازدید : 176 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (1)

58

در این پست بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ را برای شما اماده کرده ایم تا با این بازی ها بیشتر آشنا شوید و انها را تهیه کرده و از انها لذت ببرید. در این لیست ۱۰ تایی انواع گیم ها از نوع سیکهای مسابقه ای تا جنگی و … که بهترین بازیهای سال را تداعی میکنند گرداوری شده است که امید وارم از بازی کردن انها لذت کافی را ببرید.

Ehsan MI بازدید : 150 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (1)

زییااومی یک کمپانی تازه تاسیسی است که با استفاده از ویژگی مقرون به صرفه بودن گوشی های اندروید ، نامی برای خود دست و پا کرده است واکنون در حال توسعه شعب برای خود است .

47

Ehsan MI بازدید : 182 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

قبل از اینکه ما بخواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم می بایست اعلام کنیم که دکمه های فیزیکی که برروی آیفون 5 قرار دارند کیفیت زیاد بالایی دارند (فوق العاده هستند).

7

Ehsan MI بازدید : 81 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

چندماه پیش وب سایت ها خبراز یک ابرکامپیوتر آمریکایی دادند که سکویا نام داشت. حالا دوباره آمریکایی ها با عرضه یک ابررایانه پرقدرت تر با نام تایتان Titan، خود رکورد خودشان را شکستند.

8

Ehsan MI بازدید : 106 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

همزمان با بروز جنگ بین اسرائیل و حماس در نوار غزه، هکرهای ناشناس موسوم به آنانیموس، ضمن اعلام حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین، حملات اینترنتی گسترده‌ای را علیه سایت‌های اسرائیلی به راه انداخته‌اند.

45

Ehsan MI بازدید : 132 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

هرچند گوگل به دلیل وقوع طوفان سندی مراسم 29 اکتبر (8 آبان) خود را که قرار بود در شهر نیویورک برگزار شود لغو نمود، اما این کمپانی در همان تاریخ سه دستگاه جدید از سری نکسوس های خود را معرفی کرد، نکسوس 4، نکسوس 10 و ورژن جدید نکسوس 7 با 32 گیگابایت حافظه داخلی. جالب است بدانید که هر سه این نکسوس ها با اندروید 4.2 عرضه خواهند شد.

12

Ehsan MI بازدید : 114 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

بنا به گفته های "میکو هیپونن" مدیر قسمت امنیت شرکت "اف-سکیور" (F-Secure)، ویندوز فون 8، امن ترین سیستم عامل موجود در بازار تلفن همراه است. اومی گوید اندروید بهشت مجرمان سایبری است!

در 7 یا 8 سال گذشته همیشه از بلک بری به عنوان یک سیستم عامل امن یاد می شد اما با تغییرات بوجود آمده در صنعت تلفن همراه، بسیاری از شرکت های کوچکتر به دنبال سیستم عامل های دیگری برای ارتباطات خود هستند. بنابر سخنان هیپونن که با the INQUIRER داشت، در حال حاضر امن ترین گزینه برای این شرکت ها ویندوز فون 8 خواهد بود.

54

Ehsan MI بازدید : 3025 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (1)

این بار برای شما عزیزان و کاربران گرامی، سیو کامل بازی جنون سرعت ( Need For Speed Hot PurSuit Full Save) را آماده کرده ایم. این بازی پرطرفدار و مشهور در سطح جهان، از گرافیک و کیفیت بالا و گیم پلی بسیار عالی برخوردار است. از جمله بازی های مطرح و جذاب سال ۲۰۱۰، همین بازی جنون سرعت است. اگر می خواهید سریعتر از حالت عادی به آخرِ بازی برسید، باید این سیو را در پوشه‌ی مربوط به بازی در قسمت My Documents کپی کنید و وارد بازی شوید و از آخرین مر حله ی بازی را ادامه دهید. امیدواریم لذت ببرید.

4

لینک دانلود در ادامه مطلب

Ehsan MI بازدید : 170 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

بنیاد ملی بازیهای رایانه ای به عنوان متولی رسمی صنعت گیم ایران، با ارسال نامه ای به شرکت Rovio اعتراض رسمی خود در ساختن بسته الحاقی بازی "پرندگان خشمگین در فضا" اعلام کرد.

5

Ehsan MI بازدید : 73 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

شرکت نوکیا دیروز با همکاری مایکروسافت در طی یک کنفرانس خبری، از اسمارت فون های نوکیا لومیا 920 و 820 پرده برداری کرد. این دو اسمارت فون که مدت زمان زیادی منتظر معرفی آنها بوده ایم، سیستم عامل ویندوز فون 8 را اجرا کرده و با داشتن مشخصات سخت افزاری بسیار عالی و ویژگی های منحصر به فرد، قطعاً جزو برترین های بازار دسته بندی می شوند.

اسمارت فون اول که لومیا 920 نام دارد، پرچمدار کنونی شرکت نوکیا محسوب می شود و این شرکت سعی کرده با اضافه کردن ویژگی های جدید، این اسمارت فون را از رقبا متمایز سازد. لومیا 920، دارای یک نمایشگر 4.5 اینچی خمیده از نوع IPS LCD و با رزولوشن 1280*720 پیکسل است که با بهره بردن از فناوری ClearBlack عملکرد بسیار مناسبی در زیر نور خورشید دارد.

7

Ehsan MI بازدید : 88 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

تا کنون شرکت های امنیتی بسیاری در مورد تعداد بالای بد افزار و افزایش آنها در سیستم عامل اندروید هشدار داده اند اما با وجود تلاش های گوگل به منظور حذف این بد افزار ها، به دلیل وجود تعداد زیادی از فروشگاه های غیر معتبر برای سیستم عامل اندروید همچنان تعداد آنها به سرعت در حال افزایش است. طبق بررسی شرکت امنیتی Kaspersky ، تعداد این بد افزار ها تنها در سه ماهه دوم سال جاری میلادی بیش از سه برابر شده و شتابی بیشتری نسبت به گذشته گرفته است.

Kaspersky اعلام کرده که در مدت ذکر شده، 14,900 بد افزار جدید که دستگاه های اندرویدی را مورد هدف قرار داده اند، به پایگاه داده های این شرکت اضافه شده است. این افزایش تعداد بد افزارها تمایل بیشتر حمله به دستگاه های موبایل را نشان می دهد که به خصوص با افزایش محبوبیت اسمارت فون ها و پر رنگ تر شدن نقش این گونه ابزارها در زندگی مردم، به هدف خوبی برای هکر ها تبدیل شده اند. البته سیستم عامل اندروید نیز در سال 2012 پیشرفت قابل توجهی را در جذب کاربران جدید داشته و این موضوع نیز باعث افزایش بد افزار برای این سیستم عامل شده است.

5

Ehsan MI بازدید : 89 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

شرکت نوکیا به ساخت موبایل های مستحکم و مقاوم در برابر ضربه شهرت داشته و همواره نیز سعی کرده عنصر استحکام و کیفیت ساخت بالا را در اولویت قرار دهد؛ موضوعی که توسط برخی از تولید کنندگان اسمارت فون ها کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

امروز نیز در اینترنت خبری انتشار یافت که گواهی بر همین موضوع است، این خبر به چند روز گذشته باز می گردد زمانی که کاربری با گوشی Nokia X2، در حال فیلم برداری از منازعات بین گروه های مخالف دولت و نیرو های دولتی در کشور سوریه بود. این کاربر با نگاه داشتن گوشی در دست راست و در مقابل دهان، در حال نزدیک شدن به مرکز منازعات بود که در همین حین یک گلوله به سمت وی شلیک شده و بعد از برخورد به Nokia X2 متوقف می شود.

4

Ehsan MI بازدید : 79 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

 

گروهی از محققان آلمانی موفق به تولید ماده‌ای مستحکم و سبک به نام Aerographite شده‌اند که می‌تواند با داشتن خاصیت رسانایی الکتریکی و ویژگی‌های مطلوب مکانیکی‌ در ساخت نسل جدید قطعات الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد.

k

Ehsan MI بازدید : 102 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (1)

شاید به یاد داشته باشید که زمانی نوکیا غول دنیای اسمارت‌فون‌ها محسوب می‌شد و همه تولید کنندگان دیگر راه این شرکت را پیش می‌گرفتند و از آن ایده می‌گرفتند.

درآن زمان پاکت پی‌سی های ویندوزموبایلی با صفحه نمایش های ۳٫۵ اینچی کوچک‌تر شده بودند و با صفحه نمایش ۲ اینچی و صفحه کلید کامل سعی می‌کردند مقداری از بازار را از چنگال نوکیا خارج کنند، اما به مرور زمان دنیای اسمارت‌فون ها متحول شد؛ شاید اولین تحول در اندازه اسمارت‌فون ها را اپل با معرفی آیفون در سال ۲۰۰۷ به وجود آورد

Ehsan MI بازدید : 76 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

 

شاید شنیده باشید که شماری از کارکنان پیشین شرکت نوکیا گرد هم آمده‌اند تا شرکتی را تأسیس کنند که گوشی‌های مبتنی بر «میگو» MeeGo درست می‌کند.

نام این شرکت جُلا Jolla است که در زبان فنلاندی قایق تفریحی کوچک معنی می‌دهد.

میگو به صورت جدی تنها در گوشی‌ نوکیا N9 به کار گرفته شد، در سال ۲۰۱۰ نوکیا و اینتل اعلام کردند که با ادغام پلتفرم‌های Moblin و Maemo ، سیستم عامل میگو را درست کرده‌اند، اما تنها یک سال بعد، نوکیا وارد اتحادی راهبردی با مایکروسافت شد و با هدف تمرکز بر ساخت گوشی‌های ویندوزی، استفاده از میگو به کناری نهاده شد.

دو تن از کارکنان پیشین نوکیا به نام‌های یوسی هورمُلا و مارک دیلون جزو پایه‌گذاران اصلی شرکت جلا هستند، آنها موفق شده‌اند، گروهی متشکل از ۵۰ کارمند را استخدام کنند، سرمایه اولیه را جذب کنند، با قطعه‌سازان قرارداد ببندند و خلاصه زمینه لازم را برای ساخت گوشی‌های هوشمند مدرن، فراهم آورند.

1

Ehsan MI بازدید : 85 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

اسمارت فون های سری نکسوس شرکت گوگل از یک مزیت مهم نسبت به دیگر اسمارت فون های اندرویدی برخوردار بوده و آن دریافت بروز رسانی های سیستم عامل اندروید، بسیار زودتر از بقیه اسمارت فون های مبتنی بر این سیستم عامل است. سامسونگ گلکسی نکسوس و گوگل نکسوس اس نیز دو اسمارت فونی بودند که بعد از معرفی اندروید 4.1 ملقب به جلی بین در صف انتظار این بروز رسانی قرار داشتند و حال بعد از عرضه بروز رسانی این نسخه برای سامسونگ گلکسی نکسوس، مشخص شده که بروز رسانی اندروید 4.1 برای گوگل نکسوس اس نیز منتشر شده است.

1

Ehsan MI بازدید : 78 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

این شرکت فنلاندی که تا قبل از عرضه آیفون و گوشی‌های آندرویدی برترین تولیدکننده تلفن همراه در دنیا بود، برای جلب مشتریان در مواردی قیمت گوشی‌های عرضه شده به بازار را به نصف کاهش داده است.

1

Ehsan MI بازدید : 124 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (10)

تلاش نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی برای افزایش سرعت اینترنت کاربران خانگی از ۱۲۸ کیلوبیت فعلی به نتیجه نرسید.

قبل از اینکه این مطلب رو بخونم مدام فکر میکنم که چرا باید سرعت و وضع اینترنت توی مملکت ما انقدر خراب باشه که حتی وضعمونم از افغانستان بد تر باشه و در رتبه های پایین تر قرار بگیریم؟ همه دنیا می دونن که افزایش سرعت اینترنت در کنار یک سری مسائلی که شاید خوشایند نباشه اما باعث دگرگونی و رونق اقتصاد دیجیتال و بنگاه های اقتصادی مجازی میشه. ضمن اینکه سرعت پیشرفت علم آگاهی رو هم بالا میبره. توی کشور آمریکا وقتی شما پهنای باند فقط یک دیتاسنتر معمولی رو نگاه میکنی میبینی که ۴۰ گیگابیت پهنای باند داره در صورتی که این مقدار کل پهنای باند کشور ما هست! حالا شما پهنای باند اینترنتی کل آمریکا رو در نظر بگیر ببین چقدر میشه. شاید ما این مقدار سرعت رو توی ظرفیت های اینترانت هم نداشته باشیم. شاید روزی بالاخره این صفحه هم ورق بخوره ….

1

Ehsan MI بازدید : 74 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

ارسال پیام کوتاه از تلفن ثابت به تلفن ثابت و موبایل به طرق مختلف ممکن شده است به نحوی که مشترکان تلفن ثابت به زودی می توانند علاوه بر ارسال پیامک با گوشی مخصوص پیام کوتاه و یا دانلود نرم افزار پیامک، بدون گوشی تلفن خاص پیامک را به شماره همراه و ثابت ارسال کنند.

سرویس پیام کوتاه تلفن ثابت، ارسال پیام‌های کوتاه متنی را در شبکه‌های تلفن ثابت و هم‌چنین امکان تبادل با شبکه سیار را ممکن می‌سازد و باعث می‌شود بتوان خدمات متنوع دیگری را نیز از طریق دستگاه‌های تلفن ثابت عرضه کرد.

1

Ehsan MI بازدید : 84 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

یکی از قابلیت های متعدد گوگل ترنسلیت امکان ترجمۀ فایل ها متنی شماست.

برای اینکار شما تنها کافیست به صفحۀ گوگل ترانسلیت رفته و فایل خود را آپلود کنید

شما خروجی فایل خود را در یک صفحۀ جدید داخل مرورگرتان مشاهده میکنید ! در این قمست اگر گوگل کمی خوش سلیقگی به خرج میداد و اجازۀ دانلود متن ترجمه شده با فرمت های مختلف را در اختیار کاربر قرار میداد ، کار انتهای بسیار شیرین تری داشت .

ذکر این نکته ضروریست که فایل های PDF فارسی هنگام ترجمه دچار به هم ریختگی میشوند پس وقت خود را برای آنها حرام نکنید

1

Ehsan MI بازدید : 64 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

اگر شما هم مانند بسیاری ( یک میلیارد نفر ماهیانه از مردم این کره خاکی ) از موتوی جستجوی گوگل برای یافتن آنچه می خواهید استفاده می کنیدحتما متوجه اضافه شدن دکمه +۱ گوگل جلوی نتایج جستجوی گوگل شده اید امکانی جدید از گوگل برای محبوب تر کردن شبکه اجتماعی خود گوگل پلاس در مقابل فیس بوک و امکان لایک زدن آن. چنانچه یک فیس بوکی دو آتشه هستید و جای خالی دکمه like فیس بوک را جلوی نتایج جستجوی گوگل احساس می کنید می توانید بسادگی این امکان را برای خود فراهم آورید تا بتوانید مقابل هر نتیجه و لینک مربوط به آن لایک بزنید

1

درباره ما
تکنولوژی و فناوری اطلاعات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد این وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 683
  • بازدید کلی : 12,285
  • کدهای اختصاصی
    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس